tisdag 8 februari 2011

Upptäckt!

Hoppas er dag har varit solig och angenäm! Kanske har den t o m bjudit på en och annan fotostudie i det vackra vintervädret? Tyvärr, har jag fått bida min tid inomhus och kurera min förkylning och tristessen slog till , "knappandet" vid datorn blev ett tidsfördriv. Testade om jag kunde få lite större bilder på min nuvarande bloggmall och se, jag tänkte bara smyga lite med det lilla testet och blev upptäckt!! Min lilla fotomodell lämnade sina spår, trots att jag raderade modellprovet! Ja, så kan det gå!

Här är mina testbilder då! Jo, jag lovade Tofsmesen inga fler bilder, men han är så söt och ville verkligen visa upp sig med sin snyggaste tofsprydda hjässa.




Visst är han söt och har ett väldigt glatt kvitter! Kanske vill han meddela - tack för maten!

Upptäckten avslöjad!

Trevlig kväll!

5 kommentarer:

mimmi sa...

Ha ha ja så kan det gå ;)
Men då fick man se dessa underbara bilder tidigare än vad du hade tänkt dig ;)
Den är ju så otrolig söt och man kan inte titta sig mätt på den :)
hoppas nu att du blir bra snart :)
kram :)
PS smakade kaffet bra ;) det gjorde mitt i alla fall :D

Mian sa...

Den är ljuvligt söt, tofsmesen! Och ett litet frö har den i näbbet. Fina bilder!

Kungsfiskaren sa...

Dom är bara för söta tofsmesarna med sina uppresta tofsar.
Må väl
/Ingemar

Viola sa...

Kjempesøt!! Ser ut som han har kommet rett ut fra dusjen- vasket håret.. LoL.. ;D

Gärdsmygen sa...

Har aldrig sett en tofsmes i verkligheten. Så sööööt!