fredag 21 december 2012

God Jul

Vintersolstånd, vinterkyla, snöknarr och några nätter kvar till julafton. Tänk, vad tiden går fort! Nu svänger ljuset igen och vi ser framemot vackra ljusa vinterdagar. Men innan dess  får vi fira jul och önska varandra allt gott för både stora och små.



Sidensvansarna som kalasade på rönnbären i sen höst.

Får tacka av hela mitt hjärta för alla trevliga kommentarer som jag fått under året som snart är till ända. Ser fram emot ett nytt trevligt år  med er läsare och de bevingade vännerna i trädtopparna.


 God Jul!

20 kommentarer:

Åsa! sa...

God Jul på dig Bea! Hoppas du får vara ledig och njuta // Kram

Nattugglans Foto sa...

God Jul själv och dina njutbara bilder av sidensvansen.Nu längtar jag efter ljuset och längre dagar.
Kram.

Hilda R.B sa...

For noen flotte sidensvans bilder.
Ønsker deg også en riktig GOD JUL!
Det har vært trivelig å følge deg i 2012. Gleder meg til neste år også.
Juleklem fra Hilda

tobias sa...

God jul och tack själv för dina besök och fina kommentarer på min lilla blogg.

M sa...

God Jul önskar jag dig också. Underbara bilder på Sidensvansarna.
Ser också fram emot att vi får ljusare dagar.
M

Anna Jonsson sa...

hej fina bea<3

hihi jag ser att muspekaren är i form utav en liten ren:-) det var gulligt<3

jag vill verkligen önska dig en god jul oxå bea<3 och hoppas att vi fortsätter att vara bloggvänner även detta år<3 det ser jag framemot:-)

varm och go kram om dig bea!

Karin Fransson sa...

Önskar dig Bea också en riktigt god jul och ser fram emot att följa din blogg även nästa år.
/Karin

i stora drag sa...

En riktigt God Jul till dig och de dina, och till dina uppklädda pilfinkar! :)
Underbart fina sidensvansbilder!
Julkram Pia

Morten Borg sa...

god jul og godt fotoår

Stubbetufsa sa...

God jul til deg og dine!
Hilsen fra nord-Troms!

Kungsfiskaren sa...

Hej!
Vilka underbara bilder på sidensvansarna. Visst skall det bli skönt nu när ljuset sakta börjar krypa tillbaka. Tusen tack själv för alla fina bilder som du har bjudit oss på och väl mött efter helgerna.
God Jul & Gott Nytt År!!
/Ingemar

Mina fotostunder sa...

Trevliga muspekare du fixat och fina bilder på dina vackra fåglar du har runt om dig!
God Jul!

Fjällripan sa...

Toppenfina bilder på sidensvansen! Jag önskar dej en riktigt god jul tillbaka :) Kul muspekare :))

PE Svahn sa...

Hej Bea
God Jul o Gott nytt år till dig också och tack för dina kommentarer.
//PE Svahn

Lindsjö taxar sa...

God Jul till dig med och tack själv!

Laila sa...

Flotte bilder av sidensvansen. Ønsker deg en god jul.

Klas sa...

God jul och god fotografisk fortsättning! / Deerhunter

Anna Kristiansson sa...

Härliga sidensvansar :) God Jul till dig också!

/Anna

Nitas sa...

Så underbart bilder på dom vackra sidensvansarna , man får riktigt julkortskänsla av dom . Hoppas att du får en underbar jul // Anita

Livets Guldkorn sa...

Tassar in för att önska dig fortsatt fina dagar vännen <3

Ojojoj såå vackra bilder du bjuder på, som alltid :)

Ann-Louisekram