måndag 30 december 2013

Gott Nytt År!

Det gamla året har snart nått sitt slut, ett år med många minnen i bagaget. Hurudana  minnen blev kvar? Bara positiva, glada och fina upplevelser lämnades i "minnesbanken" att plockas fram och påminnas då och då! Nej, så är det visserligen inte, året bjuder för de flesta även på annat än det som är glatt och trevligt. Vi får lov att ta oss an även det mindre trevliga genom årets gång och för det mesta övervinner de goda stunderna av upplevelser som ger styrka och ny energi för dagen.

Nu får vi blicka framåt på ett nytt år och bara hoppas och önska att det för med sig mycket gott som stärker oss och ger fotfäste i vardagen.

Med denna bild önskar jag att alla finner små guldkorn för varje dag på det nya året.



Ett riktigt 

Gott Nytt År 2014 

önskar jag alla mina bloggvänner!

10 kommentarer:

Maja sa...

Gott nytt år till dig med!
Kram Maja

Nette Cecilia sa...

så vacker sidensvansen ,Gott nytt år ,Nette

Monica Ståhlberg sa...

Gott nytt år från Stefan och mig! Snart dags för fågelskådning ;)

Fjällripan sa...

Härlig bild på sidensvansen!

och ett gott nytt år önskar jag dej tillbaka :D

Solglitter sa...

Älskar sidensvansar!! Vilken vacker bild...ett mästerverk! :)

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!
Stor nyårskram från Lollo

M sa...

Sidensvansarna är verkligen något av de guldkorn du beskriver så fint i din Nyårshälsning.
Ett riktigt Gott Nytt År med många guldkorn önskar jag dig och de dina.
Monica

Nitas sa...

Så vacker Sidensvans och jag önskar dig ett riktigt gott nytt år , Kramar / Anita :)

Lindsjö taxar sa...

Härliga bilder o fin text, gott nytt år!
Kram Majsan//

strandskatan sa...

Önskar Dig allt bäst!!!
Gott Nytt År 2014!
Halina

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Jag önskar dig också ett riktigt Gott Nytt År!
Sidensvansar har jag inte sett så många i år, har bara haft besök av en flock i trädgården vid ett tillfälle. De är ju så fina!
Ha det gott. /Ingela