onsdag 30 december 2015

Året som gått!

Så har vi snart ett år till ända! Ja, vad ska man säga/skriva, att åren går snabbt som vanligt och vad fick vi med oss i minnesbagaget då? Något  gott och trevligt, kanske lite vemod som gav oss  sorg i sinnet, men för det mesta övervinner det goda och positiva trots allt, hur det än har varit.

Mina natursessioner blev inte av i den utsträckning jag önskat i år och ser framemot ett nytt år med små guldkorn i naturens vackra värld.
Hoppas alla ni som följ mig och min natursida får ett underbart 2016 och önskar alla ett fint nytt år! Åren är så flyktiga - fånga dagarna!


Må gott!

9 kommentarer:

ANITA sa...

Nydeligt!

Ønsker deg og dine ett riktigt Godt Nyttår !

Hilsen Anita

Nette Cecilia sa...

Gott nytt år till dig med så fin bild ,Nette

Ars Natura sa...

Feliz año nuevo!

Hälsingar

Lotta sa...

Har verkligen njutit av dina bilder under året som gått och ser fram emot att göra det även 2016! Vill önska dig och de dina ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR! Kram! /Lotta

Klas sa...

Så sant. Åren tickar på allt snabbare. Man kanske skulle kompensera genom att sova mindre...?
Ser fram mot mer poetiska beskrivningar av dina strövtåg i naturen under 2016!

Gott nytt år.

/ Deerhunter

b5lund sa...

God fortsättning till dig med!
Kram Maja / majasscrappade.blogg.se

Fjällripan sa...

Gott nytt år till dej med!! :)

Karin Fransson sa...

Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig också! Ser fram emot att få fortsätta följa dig i dina naturupplevelser:)
Kram

S-A Sandberg sa...

Go fortsättning på nya året!
/SA